CalaBala
هل تريد التفاعل مع هذه المساهمة؟ كل ما عليك هو إنشاء حساب جديد ببضع خطوات أو تسجيل الدخول للمتابعة.

CalaBala

الرئيسيةالبوابةأحدث الصورالتسجيلدخول

نكككككككككككككككككككككككككككككككككككت

كاتب الموضوعرسالة
tota

المساهمات : 74

نكككككككككككككككككككككككككككككككككككت Empty
مُساهمةموضوع: نكككككككككككككككككككككككككككككككككككت   نكككككككككككككككككككككككككككككككككككت I_icon_minitimeالأربعاء سبتمبر 03, 2008 9:39 am

11 )حرامى دخل على واحد مسطول البيت قالو هات فلوسك و الا هقتل مراتك قام الرجل
قعد يضححححك...الحرامى قتل مراته وقاله هات الفلوس قبل ماقتل ابنك الرجل قعد يضححححك....الحرامى قتل ابنه و هكذا لغايه لما خلص عالعيله و بيقول للمسطول ايه يا عم مش عايز تدينى فلوسك ليه؟؟؟؟قاله اطلع من دول يا ابرهيم يا نصر

12 )واحد صعيدى بيهرش تحت باطة لقا كلبة والدة !!

13 )واحد سكران كان بيعاكس وحدة وحشة اوي بالليل فكان بيقول لها يا وحشة يا وحشة راحت ملتفتة ليه وقالت له
يا سكران راح قايل لها طب أنا سكران حفوق بكرة .. وانتي ؟؟

14 )عيلين صغيرين ماشيين فالشارع لقوا قطة فالاول قال للتاني أنا هاخد القطة دي أربيها التاني قالوه ماينفعش كدة تجيبلك أمراض اغسلها الأول تاني يوم جه الولد بيعيط و بيقول لصاحبه القطة ماتت و أنت السبب أنت اللي قولتلي اغسلها صاحبه قاله ماتت و أنت بتغسلها قاله لا ماتت و أنا بعصرها

محشش جابوه للقاضي قاله لو قلتلى 10 حاجات بتعملها من ساعة ما تصحى لغاية ما تنام وتكون تبدا بحرف الالف حسيبك؟ قاله المسطول: اجيبها واحرقها وافرطها والفها و اولعها واعمرها وامخمخ انسطل اطفيها انام

مساطيل ركبوا أتوبيس بدورين اللي فوق سال اللي تحت انتوا ماشيين بسرعة كام؟ قالوا
80 وانتوا ؟ قاله: إحنا السواق مجاش

واحد بيسأل خطيبته : حد قبلي لمس يدك ؟ سكتت قالها : زعلتي قالت
لا : بأعدهم

مرة اتنين صعايدة كان معاهم معزة فراحوا يركبوا القطر فا كمسرى القطر قالهم ممنوع
الحيوانات تخش القطر واحد من الاتنين الصعايدة قال نربوطها ورا القطر ربطوها وركبوا ومشى القطر فابعد ما وصلوا لقوا المعزة مبتتحركش فواحد من الاتنين قال ايوة قشرى قشرى ده انتى راكبة ببلاش

عملوا جائزة مليون جنيه للي عنده 10 عيال.واحد عنده تسعة قال لمراته أنا كنت
متجوز عليكى ومعايا ولد أروح أجيبه ونكمل العشرة ونكسب الجايزة.راح ولما رجع ملقاش العيال سأل مراته فين العيال قالتله كل عيل أبوه جه خده

واحد قال لابنه روح ولعلى السيجاره من ولاعه نزل متلقاش ولاعات فطلع لابوه فابوه اله
ولعها من كبريت نزل متلقاش كبريت فطلع لابوه قله متلقتش كبريت اقه انت فقر اطفى الشمعه الى جنبك ونام

واحد شكله وحش أوى راح يطلب الزواج من واحدة
العريس : أنا يشرفنى يا عمى أنى عملت نفسى بنفسى
والد العروسة : مصدقك يابنى , ماهو ربنا مابيعملش الأشكال الوحشة دى .

مرة وحده راحت تبلغ على جوزها اللي صارله اسبوعين مرجعش البيت فأخذت ابنها الصغير معاها على قسم البوليس علشان تبلغ فقال لها الضابط اعطيني مواصفات جوزك ...فقالت: أبيض ..طويل ..عيونه خضر ..أشقر ..أمور !!! قام ابنها قطع عليها الكلام ( يا ماما هذا مو بابا ) فقالته اسكت مهو ممكن يجيبو واحد أحلى منه

سوسو و توتو واقفين بيشاورا لعربية على الطريق وقفت لهم عربية بعيد شوية سوسو قال لتوتو يا خسارة وقفت في المكان اللي كنا هاننزل فيه

اب كسلان بيقول لابنه كسلان اوم افتح الباب لامك :قاله: ماتروح تفتحلها انت مش دي تبقى مراتك :قال الاب اوم يا ابني دي امك :قال الابن: وتبقي برده مراتك اوم انت افتحلها :طب هي طالق اوم بقي افتح

واحد من بور سعيد قالو له اصحابه إلحق يا عربي اختك واقفه مع واحد غريب في الجنينه الي على اول الشارع !! راح عربي وجمع البلطجية كلهم وخدو السلاح والمطاوي وبعد شويه رجعو وقال لهم ...... يجماعه هيه حتت شجره اوام خليتوها جنينه .(لا راجل)

واحد بيقول لخطيبته أنا عاوز أقولك إني مش عندي سيارة ولا يخت ولا عمارة زي محمود صاحبي بس عاوز أقولك إني بحبك قالتله وأنا كمان بحبك بس كلمني اكتر عن محمود

ديك بيقول لفرخة تتجوزيني عرفى قالتله دا كان بابا يدبحنى

محشش أول مارجع من السفر قال لمراته تعالي عايزك دالوقت على السرير جت وقعدت جنبه عالسرير قال لها شدي اللحاف وغطينا فضحكت مراته بغنج ..واتغطت معاه قام قالها شايفه اشتريت ساعه بتنور

دخل الممرص غرفة المريض حصله نايم حاول يصحيه مصحيش قام صب على وشه ميه صحي المريض مرعوب و قال: عايز ايه.. الممرض:لازم تاخد المنوم دالوقت

قال المعلم للتلاميذ : انتم امال الغد انتم مصابيح المستقبل فنظر احد الطلاب الى زميلة فوجده مستغرقاً بالنوم فقال للاستاذ : لقد احترق المصباح الذي بجانبي يا استاذ ...

تقدمت ممرضة لامتحان في الاسعافات الاولية فسألتها المشرفة ماذا تفعلين اذا ابتلع شقيقك مفتاح الباب ؟
فقالت الممرضة : اخرج من الشباك ...

واحد مايص راح السينما لقيها فاضية مفيهاش غير واحد بس . راح وقعد وراه وقالة راسك شوية مش شايف ...
واحد غبي وقع في حفرة ومش عارف يخرج منها , أول مرة حاول يخرج معرفش , تاني مرة حاول يخرج معرفش , تالت مرة قال لو معرفتش اخرج المرة دي هروح...

واحد جا له ولد و صار عمره خمس سنين و ما يتكلم ...... في يوم الولد تكلم .... و قال : خالو....ثاني يوم ..... مات خالو .... بعد اسبوع .... قال : اخوي ...... ثاني يوم ..... مات اخوه ....... و بعد اسبوع قال : بابا ..... الاب كتب وصيته على اساس انه بيموت ثاني يوم ....... مات جارهم ....

ولد يسأل ابوه .... هل الحب اعمى ؟؟؟ رد عليه ابوه .. وقال : شوف امك وانت تعرف ...

مرة أب سأل إبنو، أخذتو الضرب بالرياضيات، قال الإبن : نعم يا بابا ، أخذنا الضرب بالرياضيات وبالتاريخ وبالجغرافيا كمان . . .

واحد ماتت زوجتة . في الجنازة كل الناس عم تبكي وهو عم يضحك وقف الشيخ الجنازة وقلة مابمشي حتى أعرف ليش عم تضحك فقلو صارلي معها20سنة أول مرة بعرف وين رايحة ...

اثنين في السجن محكوم عليهم اعدام ... واحد منهم حسود جدا .. في يوم الاعدام يسألوا الاول عن امنيته الاخيرة .. قال : اشوف امي . سألوا الحسود عن امنيته الاخيرة .. قال : صاحبي مايشوف امه .

نكككككككككككككككككككككككككككككككككككت
صفحة 1 من اصل 1